ГРУПА КОМПАНІЙ АІС – ОФІЦІЙНИЙ ДИЛЕР 0 800 500 205

Гарантія

Група компаній «АІС» пропонує Вам трактора виготовлені з високоякісних матеріалів та високими стандартами якості.

Перед початком експлуатації рекомендуємо Вам, уважно ознайомиться з встановленим обладнанням, особливостями експлуатації, які прописані в Інструкції з експлуатації та Сервісній книжці.

Виробник надає гарантію на трактор, включаючи всі його складові та комплектуючі (за винятком обмежень прописаних в сервісній книжці).

Гарантія Виробника поширюється виключно на усунення недоліків, що виникли внаслідок дефекту в матеріалі або мають виробничий характер і діє тільки для тракторів, куплених через офіційну дилерську мережу протягом гарантійного терміну експлуатації.

Для того щоб скористатися гарантією Виробника, можна звернутися на будь-який авторизований сервісний центр бренду в Україні, який уповноважений надавати ремонтні та сервісні послуги.

Для збереження права скористатися гарантією Виробника, необхідно регулярно і своєчасно, згідно з регламентом, прописаному в Сервісній книжці надавати трактор на авторизований сервісний центр для проведення технічного обслуговування, огляду та діагностики, а так само дотримуватися умов які зобов'язаний дотримуватися Власник для збереження гарантії.

Гарантійне обслуговування надається тільки при наявності Сервісної книжки, з відповідними відмітками, що підтверджують своєчасне виконання робіт з технічного обслуговування в обсягах і кількості рекомендованих Виробником, а так само ремонту та встановлення додаткового обладнання виключно на авторизованих сервісних центрах.

Сервісна книжка та Інструкція з експлуатації поставляється разом з трактором.

Сервісна книжка є дійсною за умови наявності в ній такої інформації:

- У повному обсязі надана інформація про трактор, продавця і власника
- Дата продажу трактора Власнику (дата початку гарантії)
- Заповнена реєстраційна картка власника і цей гарантійний талон, що підтверджує ознайомлення клієнта з умовами гарантії
- Заповнений талон і відірваний корінець проведення передпродажної підготовки, що так само підтверджує перевірку власником комплектності та споживчих характеристик трактора.

Правила та терміни проведення гарантійного ремонту.

Приводом для проведення гарантійного ремонту є письмова заява Власника трактора, або довіреної їм особи, яка складається у довільній формі і має містити опис недоліку і вимог щодо його усунення, із зазначенням прізвища, імені, по батькові, контактну інформацію.

На підставі огляду та діагностики трактора представниками Дилера, складається рекламаційний акт з висновком про наявність чи відсутність гарантійного випадку, який обов'язково підписується власником.

Якщо Власник і Дилер не дійшли згоди щодо причин виникнення дефектів, Власник має право вимагати направлення автомобіля на експертизу в дослідний центр або лабораторію, які акредитовані для проведення даних робіт згідно з законодавством України.

Якщо в результаті експертизи буде доведено, що дефекти виникли внаслідок порушення Власником правил і норм зазначених в експлуатаційній документації (Інструкції з експлуатації та Сервісній книжці), умов зберігання або транспортування, використання неякісного палива, використання матеріалів не рекомендованих Виробником або внаслідок дій третіх осіб, вимоги власника не підлягають задоволенню.

За результатами огляду трактора Дилер оформлює наряд-замовлення на виконання робіт, необхідних для усунення дефектів.

Під час прийому трактора на гарантійний ремонт Дилер у присутності Власника, або уповноваженої ним особи, перевіряє споживчі характеристики трактора, комплектацію, наявність видимих ​​пошкоджень, заводський номер, дату виготовлення, свідоцтво про реєстрацію або тимчасовий реєстраційний талон і сервісну книжку.

Після проведення гарантійного ремонту Дилер робить відмітку в Сервісній книжці із зазначенням номера та дати оформлення наряд-замовлення, згідно з яким були проведені роботи. Власник підписом у наряд-замовленні підтверджує виконання гарантійного ремонту та отримання трактора.

При проведенні гарантійного ремонту ремонтується або змінюється тільки дефектна деталь (деталі), яка є мінімальною збірною одиницею. Якщо дефектною є деталь вузла або агрегату, яку по ряду причин неможливо відремонтувати або замінити окремо, то проводиться заміна вузла в зборі. При наявності деталей на складі Дилера, ремонт проводиться негайно. У разі їх відсутності, ремонт (заміна) проводиться протягом 45 календарних днів, з дати початку ремонту.

Гарантійний період експлуатації на трактор продовжується на період перебування трактора в гарантійному ремонті.

Додаткову інформацію Ви можете отримати, зв'язавшись з Дилером, де Ви придбали трактор або звернувшись на інформаційну лінію АІС 0800 500205.

ЗАМОВИТИ ОБСЛУГОВУВАННЯ